تخفیف لمینت متحرک دندانی پرداخت درب منزل داروخانه دو فک غیر حضوری در اهواز کرج تهران مشهد شیراز اصفهان کل ایران

تخفیف لمینت متحرک دندانی پرداخت درب منزل داروخانه دو فک غیر حضوری در اهواز کرج تهران مشهد شیراز اصفهان کل ایران

لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل تهران کرج کامپوزیت لمینت متحرک دندان کجا بخریم چیست روکش متحرك لمینت متحرک دندان کامپوزیت روکش موقت متحرک خوبه قیمت تلگرام اینستا گرام واتساپ اسنپ آن اسمایل کامپوزیت متحرک چند است عید 1403

لمینت متحرک دندان برای دندان کج  هیچ میدانید برای نصب برخی از انواع لمینت ها   باید  مینای دندان بخورد. اما برای نصب لمینتی مانند اسنپ اسمایل ، مینای دندان نیاز به برش ندارد. این لمینت ها ضخامت و وزن پایینی دارند اما مقاومت بالایی هم برای شما خواهد داشت و مناسب خانوم ها و اقایانی  است که می خواهند  دندانشان دست نخورده باشد اما خب کیفیتش در حد لمینت های ثابت نیست چون از نظر قیمت عملا قابل مقایسه  با لمینت دائمی نیست البته به اندازه قیمت خود بسیار مقرون به صرفه است .

 

 

لمینت متحرک دندان برای دندان کج کجا بخریم

 

 

کاربرد لمینت دندان متحرک دندان چیه :


لمینت  اسنپروشی است، برای اصلاح طرح لبخند و رفع بدشکلی دندان ها مزیت مهم دیگر لمینت، طول عمر یک ساله ان است ، ضخامت کمتر و عدم رنگ پذیری کمی دارد است. از مهم ترین کاربردها و مزایای لمینت دندان رمی توان به موارد زیر اشاره کردمثل ردیف و تراز کردن دندان ها از بین بردن فاصله بین دندان ها اصلاح طرح لبخند با ظاهری طبیعی افزایش جذابیت و اعتماد به نفس خواهد شد

 

 چه عزیزانی نباید لمینت دندان استفاده نمایند

  

چه عزیزانی نباید لمینت دندان استفاده نمایند :

لمینت دندان  برای بیشتر   افراد مناسب هستند  اما  شرایطی است که درمان لمینت دندان و بیشتر ونیرهای دندانی توصیه نمی نمیگردد.برای اشخاصی  که مشکلات و عفونت های لثه دارند و یا جای دندان خالی زیاد دارد و دندان پوسیده زیادی دارند مناسب نیست .

 

 

لمینت

 

 

جمع بندی :

این به دندانپزشک بستگی دارد که کدام لمینت بهترین لمینت برای دندان های ما باشد و دو نوع لمینت رایج است: لمینت های سرامیکی و لمینت های کامپوزیت دندان. این دو مورد تفاوت چندانی با هم ندارند و این فقط سلیقه شما و پیشنهاد دندانپزشک شماست که کدام نوع لمینت برای شما مناسب است. هنگام انتخاب بهترین لمینت دندان، شناخت بهترین برندها و برندهای تولید کننده آن مهم است البته لمینت متحرک خانگی قیمت پایینی دارد و هر شخصی با هر توان مالی دارد میتواند به سادگی ان را تهیه نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: جواد ? تاريخ: سه شنبه 23 اسفند 1401برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?